Bu gün sinif otaqları son dərəcə müxtəlifdir və müəllimlər tələbələrinin hər birinin müxtəlif ehtiyaclarını ödəmək problemi ilə üzləşirlər. Təlimatı fərdi tələbə ehtiyaclarına uyğunlaşdıran diferensiallaşdırılmış təlimat müəllimlər üçün kritik strategiyaya çevrilmişdir. Differensiallaşdırılmış təlimdən istifadənin faydaları çox böyükdür, nəticədə daha yüksək şagird iştirakı, təkmilləşdirilmiş nailiyyətlər və daha inklüziv öyrənmə mühiti yaranır. Amma müəllimlərin artıq kifayət qədər narahatçılığı var.
Pedaqoqlar fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübələrini dəstəkləməyə kömək edən alətlər və texnologiyalara çıxışa layiqdirlər. İnteraktiv texnologiyalar diferensiallaşdırılmış təlimatı müəllimlər üçün daha əlçatan və idarə olunan edə bilər, onlara müxtəlif tələbələr üçün fərdiləşdirilmiş təlim təcrübələri yaratmağa imkan verir.
1. İnteraktiv lövhələr öyrənməni vizual və fiziki edir!
İnteraktiv texnologiyalar praktiki öyrənməni asanlaşdırmağa kömək edir ki, bu da həm məşğulluğu, həm də yadda saxlamağı yaxşılaşdırır. Əsl multimodal öyrənmə o deməkdir ki, tələbələr texnologiya ilə onlar üçün məna kəsb edən üsullarla qarşılıqlı əlaqədə ola bilərlər. İnteraktiv lövhələr multimedia məzmununa, manipulyasiyalara, yazı və ya rəsm annotasiyalarına və mətnə asan girişi təmin edir ki, tələbələr fikirlərini bölüşə, yeni konsepsiyalar tətbiq edə və ya həmyaşıdları ilə əməkdaşlıq edə bilsinlər.
Manipulyasiyalar Səfirlərimizin uşaqları sinifə cəlb etmək üçün sevimli üsullarından biridir. İstənilən obyekti sonsuz klonlaşdırıla bilən obyektə çevirin və tələbələrdən fərziyyələri yoxlamaq, suallara cavab vermək və ya ideya təqdim etmək üçün elementləri sürükləyib buraxın. Bu praktiki yanaşma tələbələrə öyrənməni vizuallaşdırmağa və yadda saxlamağı yaxşılaşdırmağa kömək edir.
2. Sürəti və nəzarəti fərdiləşdirin
Bəzi tələbələrə bir az daha çox vaxt lazım olacaq, bəziləri isə məzmundan keçəcək. Sürətinizi uyğunlaşdırmaq tələbələrə anında ehtiyac duyduqlarını təmin etməyə kömək edir. Bundan əlavə, tələbə templi rejimlərin təklif edilməsi müəllimin vaxtını azad edə bilər ki, onlar digər sinif ehtiyaclarına uyğunlaşa bilsinlər.
Məsələn, qabaqcıl oxucularınız üçün fərdi qaydada tamamlaya biləcəyiniz bir Lumio dərsiniz ola bilər. Eyni zamanda, hamının diqqətini tapşırığa yönəltmək üçün müəllimin sürətləndirmə variantları ilə dərsin qalan hissəsinə rəhbərlik edə bilərsiniz.
3. Sosial və şəxsiyyətlərarası bacarıqları inkişaf etdirmək üçün əməkdaşlıq vasitələri
Sinfin ən böyük faydası həmişə həmyaşıdları ilə əlaqələrin gücləndirilməsi olmuşdur. Birgə EdTech alətləri hərtərəfli təhsilin kritik komponentləri olan sosial qarşılıqlı əlaqə və komanda işini təşviq etməklə bu bacarıqları dəstəkləməyə davam edir. Müəllimlər siniflərini yoxlamaq və müzakirəni stimullaşdırmaq üçün Shout It Out kimi daxili fəaliyyətlərdən istifadə edə bilərlər. Bu rəqəmsal məkanlar tələbələrə fikirlərini bölüşmək, suallar vermək və tapşırıqlar üzərində işləmək, o cümlədən hər bir tələbəyə səs vermək imkanı verir. Ənənəvi sinif şəraitində iştirak etməkdən utana bilən utancaq və ya introvert tələbələr onlayn töhfə verməkdə daha rahat ola bilərlər.
EdTech alətlərindən istifadə yalnız hər bir unikal şagird üçün öyrənməni təkmilləşdirməyə kömək edir. Onlar müəllimlərə tələbələrinin müxtəlif ehtiyaclarına cavab verən və daha inklüziv öyrənmə mühiti yaradan fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübələrini təmin etmək üçün bir yol təklif edirlər.
SMART lövhələr öyrənməni fərdiləşdirmək üçün çoxsaylı seçimlər təklif edir. İnteraktiv dərsləri dəstəkləmək, müxtəlif öyrənmə üslublarına uyğunlaşmaq və əməkdaşlığı təşviq etmək bacarığı ilə SMART lövhələr müasir pedaqoqlar üçün əvəzolunmaz mənbədir. İnteraktiv texnologiyanı sinifə inteqrasiya etməklə müəllimlər hər bir şagirdin sıfırdan fərdi planlar yaratmaq kimi əlavə yük olmadan uğur qazanmaq imkanının olmasını təmin edə bilərlər.
Comments